TEHYN PIRKANMAAN SAIRAANHOITOPIIRIN AMMATTIOSASTO 366

Ammattiosastomme on yksi Tehyn noin 220 ammattiosastosta. Toimimme koko Pirkanmaan sairaanhoitopiirin alueella koulutettujen terveydenhuollon ammattihenkilöiden edunvalvojana.

Ammattiosastollamme on jäseniä noin 3800 ja olemme yksi suurimmista Tehyn ammattiosastoista Suomessa. Joukkoomme kuuluu mm. bioanalyytikoita, fysioterapeutteja, hammashoitajia, kätilöitä, lastenhoitajia, lääkintävahtimestareita, lähihoitajia, mielenterveyshoitajia, röntgenhoitajia, sairaanhoitajia, suuhygienisteja ja terveydenhoitajia.

Vaaleilla valittu 25-henkinen hallitus vastaa ammattiosaston toiminnasta kolme vuotta kerrallaan. Kevät- ja syyskokoukset ovat kaikille jäsenille tarkoitettuja kokouksia. Seuraa työpaikkasi ilmoitustaulua ja osallistu.

Ammattiosastossa olet osakas, et asiakas!

Voidaksesi kuulua Tehyyn sinun on liityttävä ammattiosastoon.

Tehyn jäsenyydestä löydät lisää tietoa Tehyn kotisivuilta http://www.tehy.fi. Sisäänkirjautumalla pääset etusivun linkistä 'Jäsenpalvelut ja omat tiedot' tarkistamaan ja korjaamaan jäsenrekisterissä. Muista pitää ne ajan tasalla! Kun esimerkiksi osoitteesi muuttuu, jäät tilapäisesti pois työstä (opiskelu, äitiysloma, työttömyys) tai nimikkeesi muuttuu, päivitä tietosi! Tehy sekä ammattiosasto lähettää ajoittain kohdennettuja sähköposteja tietyille ammattiryhmille, jolloin viesti ei tavoita jos tiedot eivät ole oikein.

Palatessasi takaisin töihin pidemmän poissaolon jälkeen, tarkista jäsenmaksujen perintäsopimuksen voimassaolo palkanlaskijaltasi.

Jäsenmaksu on 1,1% kokonaisansioista ja se sisältää työttömyyskassan jäsenmaksun. Tehyn jäsenenä sinulla on työtehtävissäsi tarvitsemat vakuutukset hoidettu ja saat lainopillista apua liitosta tarvittaessa.

Lisätietoja jäsenyydestä saat jäsensihteeriltämme Marjaana Kuusistolta sähköpostilla marjaana.kuusisto(at)pshp.fi  (korvaa (at) @-merkillä).