Tapahtumat

Koronavirustilanteen vuoksi Tehyn Pirkanmaan sairaanhoitopiirin ao 366 peruu kaikki jäsenille suunnatut tapahtumat toukokuun loppuun asti. Perutuille tapahtumille etsitään uusi järjestämisajankohta tilanteen tasaannuttua. Ammattiosasto ja Tehy ry haluavat omalta osaltaan varmistaa sosiaali- ja terveydenhuollon henkilökunnan työn, työkyvyn ja jaksamisen.

Tehyn hallitus päätti 13.3.2020, että Suomen hallituksen suosituksen mukaisesti tarpeettomia kokoontumisia ja lähikontakteja tulee välttää ja siten ammattiosastot voivat poiketa mallisäännöistä ja siirtää vuosikokousten järjestämisajankohtaa eteenpäin. Lisäksi hallitus suosittaa ammattiosastoja pidättäytymästä kaikista fyysistä läsnäoloa edellyttävistä kokoontumisista. Näin ollen Tehyn Pirkanmaan sairaanhoitopiirin ao 366 siirtää kevätkokouksen ja muut jäsentilaisuudet myöhemmin pidettäväksi. Valmius tehdä työtä on nyt tärkeämpää.

Tehyn PSHP:n ao:n hallitus

Vuoden 2020 tapahtumakalenteri päivittyy näille sivuille sitä mukaa kun tilaisuudet ja päivämäärät tarkentuvat.

Tapahtumailmoittautumiset löytävät jäsenhuoneen puolelta, ja jokaisen tulee ilmoittautua omilla tunnuksillaan.

SIsäänkirjautumiseen tarvitset salasanan. Salasana on sama kuin Tehy.fi sivuille kirjautuessa. Jos et muista salasanaasi, kirjautumissivulla on ohjeet salasanan palauttamiseen.

Tapahtumat